Transmission Tuning
Yarı ve tam otomatik Sanzıman nedir ?
Şanzımanlar 2 ye ayrılır yarı otomatik şanzımanlar ve tam otomatik şanzımanlar
Yarı Otomatik Çift kavramalı yada bilinen diğer adıyla DSG (Direct Shift Gearbox), vitesleri diğer dişli şanzımanlardan daha hızlı değiştirebilen otomatik şanzımandır. Çift kavramalı şanzıman, geleneksel otomatik ve düz vites sistemlerine nazaran daha fazla güç ve daha iyi bir kontrol sağlamaktadır. birçok firmada kullanılmaya başlamış olan Dsg tipi Şanzımanlar kullanılmaya başlamıştır Örnek: Mercedes, BMW, Porsche Tatbikî isimler çok farklı olmaktadır DCT,DKG, SST gibi örnekler verebiliriz mantıkları aynı ama pratikteki minik değişikliklerle firmalar kendilerine özgü eklemeler yapmışlardır
DSG ye Neden program yapıyoruz?
Dsg tipi şanzımanlar genellikle belirli bir devir aralığında ve belirli bir km aralığında ekonomi amaçlı üretilmiş şanzımanlardır kusursuz vites geçişleri ve vites düşürmeleri ile kullanıcıya konfor ve haz vermektedir bunun yanı sıra ciddi şekilde hızlı vites değişimi sağlamaktadır düz vites gibi davranırlar ama yarı otomatiklerdir birçok parametresi vardır kendi içlerinde Torq limitorler vites Atış zamanları kalkış atış kilometreleri mevcuttur biz firmamız dahilinde şanzımanın izin verdiği ve kullanıcıların isteklerine dayanarak programlarını düzenlemekteyiz (daha hızlı geçişler Tork limitleri vites atış bekleme zamanları)
Sanzıman Programında Neler Yapıyoruz ?
- Daha Yüksek Rpm ve daha sert Vites Atışları
- Tork limitor yükseltimi
- Optimize Edilmiş Sport ve Drive modları
- istek üzerine kick Down Switch iptali
- Vites atışları hızlandırma
- Maximum vites Atış deviri yükseltme
- Launch Control deviri yükseltme